آموزش جامع مالتی مدیا در محیط نرم افزار تری دی مکس به زبان فارسی
بیش از 9 ساعت فیلم آموزشی
به همراه نمونه ها Sample آماده
مناسب برای سطوح مقدماتی و پیشرفته
فصل اول : اشنایی با 3ds max - بخش اول
اشنایی با منوی file - اشنایی با منوی edit و group - اشنایی با مدلسازی (1) - اشنایی با مدل رنگ -اشنایی با مدلسازی (2) - اشنایی با نوار ابزار - ساخت اشیا معماری (1) - ساخت اشیا معماری (2) -ساخت و ایجاد سیستم ها - سیستم ring array , day light , sun light
فصل دوم : اشنایی با 3ds max - بخش دوم
اشنایی با - mesh اشنایی با - editable mesh (1) اشنایی با editable mesh (2) - اشنایی با editable mesh (3) - اشنایی با editable mesh(4) - اشنایی با تغییر دهنده ها (1) - اشنایی با تغییر دهنده ها (2)
فصل سوم :کار با اجسام
اشنایی با پانل hierarchy - اشنایی با پنل motion و display - اشنایی با پانل vtilities - اشنایی با view port - کار با view port - تغییرات نماد ها در داخل یک view port - روشهای انتخاب موضوعات -استفاده از کادر شناور نمایش - اشنایی با لایه ها - انتخاب و جابجایی موضوعات
فصل چهارم : ارتباط بین اتوکد و 3ds max
وارد کردن فایل اتوکد به 3ds max - اشنایی با autocad import option - اشنایی با autocad import option- وارد سازی طرح اتوکد به روش file link managar- وارد سازی طرح اتوکد به روش file link managar- وارد سازی طرح اتوکد به روش file link managar
فصل پنجم :اصول مدلسازی
اشنایی با اشکال - اشنایی بالیست interpolation و منحنی ها - استفاده از editable spline برای ویرایش اشکال دو بعدی - بررسی لیست selection از اصلاحگر editable spline - بررسی لیست selection از اصلاحگر editable spline (1)- بررسی لسیت selection از اصلاحگر edit spline (2) - اشنایی با متن - اشکال دو بعدی توسعه یافته
فصل ششم : تغییر دهنده ها و موضوعات ترکیبی
تغییر دهنده extrude,bevel- تغییر دهنده sweep ,cap holes - اشنایی با پارامترهای تغییر دهنده sweep- تغییر دهنده optimize, turbo smooth - تغییر دهنده displace,lathe,stl check- اشنایی با scatter - اشنایی با پارامترهای scatter - اشنایی با terrain - اشنایی با loft - اشنایی با پارامترهای loft
فصل هفتم:مدلسازی درب و پنجره
اشنایی با انواع درب - ایجاد درب و اختصاص ماده به ان - متحرک سازی باز شدن درب و پارامترهای درب - درب sliding و درب bi fold- پنجره casement ,pivoted,projected,- پنجره fixed,sliding ,awning - اختصاص ماده و پنجره
فصل هشتم:مدلسازی پله ,دیوار ,گیاه و نرده
اشنایی با پله حلزونی - اشنایی با پله Lشکل , u شکل و پلکان راست - ایجاد دیوار - ایجاد گیاه ودرخت - ایجاد نرده و حصار
فصل نهم:اصول مواد و نقوش
استفاده از مواد - نسبت دادن ماده برشی -ایجاد یک ماده برشی - ایجاد یک ماده ساده - ایجاد ماده نقش دار - ایجاد ماده سه بعدی - حذف کردن مواد و نقشها - اشنایی با کتابخانه مواد - کرکره shoder basic parameter- کرکره extended parameter-,super sampling - کرکره map - نقش bitmap ,gradient- نقش noise,snoke- نقش waves, fall off- اشنایی با مواد معماری
فصل دهم :نور پردازی
انواع نور - ایجاد نور - اشنایی با پارامترهای نور - استفاده از سایه - شبیه سازی سایه ها - اشنایی با شدت , رنگ و رقیق شدگی نور -کرکره های advanced effect,shadow parameters- کرکره های نورهای spotlight,directionl
فصل یازدهم: دوربین ها
اشنایی با ایجاد دوربین ها - استفاده از دوربین - اشنایی با دید دوربین - متحرک سازی دورذبین ها - متحرک سازی نور
فصل دوازدهم:اشنایی با رندر
اشنایی با کادر render setup - رندر یک تصویر - رندر یک انیمیشن - قرار دادن تصویر برای پس زمینه - افزایش سرعت رندر